Argumentul 1:Telefoanele celulare servesc ca şi o distragere pentru elevi.
Telefoanele mobile au ajuns în punctul în care sunt îndeajuns de capabile să ofere divertisement pentru a face un copil să nu fie atent la ore, în mod special deoarece pot fi folosite inclusiv în timpul orele de curs fără a fi detectaţi de către profesori.
Argumentul 2: Duce la o cultură a umilirii.
Telefoanele mobile moderne au camere mobile şi internet. Astfel, elevii au motivaţia de a îşi supune colegii la tratamente umilitoare cu scopul de a fi postate ulterior pe internet. Sigur, copii ar fi fost teribilişti şi ‘’bully’’ şi fără telefoane mobile, însă capacitatea de a filma serveşte ca o motivaţie în plus, dar mai important, face mult mai greu pentru victime să treacă peste şi să îşi reconstruiască imaginea.
Argumentul 1: Telefoanele mobile nu sunt doar platforme pentru divertisment superficial
Trebuie să înţelegem ca smartphonurile sunt un lucru atât de ubicuu în cultura modernă încât devin indispensabile pentru funcţionarea indivizilor. Accesul la internet, social media, ştiri, wikipedia s.a.m.d. sunt nişte chestii de baza şi credem ca şi elevii ar trebui să aibă acces la ele în timpul celor 8 ore pe care le petrec la şcoală. Mai mult decât atât, credem ca telefoanele mobile pot fi şi sunt adesea folosite de către elevi pentru a-şi complete educaţia. Spre exemplu, elevii pot căuta pe dex cuvinte cu care nu sunt familiare sau concepte ce le sunt străine dar pe care le aud în timpul orelor de curs.
Argumentul 2. Telefoanele mobile servesc ca şi o pârghie împotriva abuzurilor
Trebuie să acceptăm ca de multe ori angajaţii şcolii nu sunt perfecţi şi comit de multe ori abuzuri, iar exemple de profesori abuzând elevii sau pur şi simplu nerespectând regulamentul şcolar/legal sunt destule. Telefoanele mobile sunt acolo pentru a ajuta elevii de a documenta aceste evenimente pentru a putea fi folosite ulterior ca probe impotrvia celore ce încalcă regulamentul.
Referințe