Dacă ai o idee, o propunere sau o nelămurire, le așteptăm la:

Building Arguments – Consolidarea asociațiilor de debateri din România

„Building Arguments – Consolidarea asociațiilor de dezbateri din România” întârește rețeaua de asociații de debate, pregătește profesorii și instructorii de club pentru a folosi debate-ul ca instrument educațional în club sau la clasă.

Pe scurt, Building Arguments înseamnă:

  • cursuri și resurse pedagogice pentru profesori
  • traininguri strategice pentru membri
  • dezvoltare organizațională și rebranding
  • tutoriale pentru elevi și startup kit pentru cluburi

[rev_slider_vc alias=”buildingA”]

Parteneri:

Finanțat de:

Pentru întârirea rețelei de asociații de dezbateri din România, membri ARDOR au participat la:

  • întâlniri strategice
  • curs de fundraising
  • proces de rebranding

Ce am făcut?

Profesorii au participat la:

  • Tabără de Sharing alături de FNO @ Straja
  • Masterclass Debate @ Pădureni
  • Cursuri de Fundraising în Comunitate susținute de ARC în Timișoara, Iași, București și Ploiești

Cluburile și elevii au de anul acesta la îndemână resurse esențiale:

  • 8 tutoriale video despre debate
  • 1 startup kit pentru înființarea noilor cluburi
  • 1 debatebase cu 200 de moțiuni argumentate

Folosește resursele:

  • 8 Tutoriale video despre debate
  • Manualul elevului
  • 200 de moțiuni dezbătute online

Lansare

Închidere

Știri

Invitație: Bilanț Building Arguments

INVITAȚIE Ne face o deosebită plăcere să vă invităm la o dezbatere publică despre importanța educației deliberative prilejuită de închiderea programului „Building Arguments – Consolidarea asociațiilor de dezbateri din România” derulat de Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR) împreună cu Fundația Noi Orizonturi și Asociația de Tineret „Ecou”.

Read More

Comunicat de lansare: România – printre cele mai active țări în arta argumentării

2.07.2015 Comunicat de lansare România – printre cele mai active țări în arta argumentării Un raport al Societății Academice Române sublinia lipsa de legătură dintre ceea ce se predă în clasă şi viaţa de zi cu zi a elevilor. În plus, potrivit unui studiu realizat de Fundaţia Soros România, tinerii

Read More